^Atgal į viršų

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
foto5

Kryptingas meninis ugdymas

Efektyvaus mąstymo centras

Sielovada

Pradinis ugdymas

Oxford university Press Resource Centre

Nuotolinė matematikos mokyklėlė

El. Dienynas

Partneriai

Pradinis ugdymas

  • Pasaulinės gyvūnų dienos akimirkos mokykloje

    gyvunu dienaMokykloje paminėta Pasaulinė gyvūnų diena. Pažymint šią dieną, 3a klasės mokiniai su mokytoja Arijana Klimavičiene savo jaunesniesiems draugams, 1a klasės mokiniams ir mokytojai Eglei Germanauskienei papasakojo apie savo augintinius, jų priežiūrą. 
    Daugiausiai dėmesio susilaukė Patricijos gyvalazdės, kurias vaikai galėjo pamatyti ir paliesti gyvai. 
    1a klasės mokiniai savo augintinius pristatė piešiniais, kurie papuošė mokyklos koridorių.
  • Antrokai dalyvavo edukacijoje „Aš draugauju su knyga“

    antrokai2c klasės mokiniai kartu su mokytoja Larisa Kolėdiene lankėsi mokyklos bibliotekoje ir dalyvavo edukacijoje „Aš draugauju su knyga“. 
    Mokyklos bibliotekos vedėja Aldona Kerzienė supažindino mokinius su mokyklos bibliotekoje esančių knygų įvairove. Parodė dideles ir mažas, senas ir labai retas knygas. Papasakojo, kaip tokioje gausybėje susirasti norimą knygą. 
    Pažiūrėję filmuką apie tai, kaip gimsta knyga, mokiniai suprato, kodėl knygas reikia saugoti ir tausoti.
    Išsiaiškinę, kokią naudą kiekvienam žmogui teikia knygų skaitymas, antrokai panoro patys tapti mokyklos bibliotekos skaitytojais. 
    Antrokai dėkoja mokyklos bibliotekos vedėjai Aldonai Kerienei už įdomią pamoką ir šiltą bendravimą.
  • Patirtinio ugdymo nauda mokiniams

    patirtinisLearning by doing (J. Dewey) arba patirtinis mokymas(is) vyko 3c klasės matematikos pamokoje, kurią vedė mokytoja Vygailė Alijauskaitė. 

    Dirbdami grupelėmis mokiniai stiprino savo komandinio darbo įgūdžius, padėjo vieni kitiems, dalinosi priemonėmis ir negailėjo patarimų.

    Mokymas(is) tampa efektyvesnis, kai į ugdymo procesą įtraukiama tai kas mokiniams yra svarbu ir yra artimoje jų aplinkoje. 

    Mokiniai išmatavo savo stalo aukštį, stalviršio plotį ir atstumus tarp klasės stalų, koridoriaus plotį bei mokyklos laiptinės turėklų aukštį. Pasvėrus vadovėlių pilnas kuprines, buvo pasiektas rekordas. Vieno mokinio kuprinė svėrė net 6,5 kg, o tuščia – 1,5 kg. 

    Valandos ir minutės taip pat neliko nesuskaičiuotos. Visi mokiniai dirbo labai šauniai!

  • Laiko kapsulės kelionė mokykloje

    laiko kapsuleeJei į ateitį žiūrime su viltimi, jei praeitį atsimename, tai kas lieka šiandien? Ko reikia dabartyje? Reikia drąsos. Tokius žodžius ištarė Popiežius Pranciškus. 
    Todėl 2a klasės mokiniai su mokytoja Rasa Krivickiene parašę linkėjimus ir juos sudėję Laiko kapsulėje, drąsiai ir linksmai ją perdavė savo draugams, 2b klasės mokiniams. 
    Mokiniai sako, kad tegul laiko kapsulėje lieka prisiminimai, o į ateitį eikime turėdami viltį puikiai mokytis ir būti draugiškiems.
  • Patirtinis ugdymas: pirmokų pažintis su šaltakraujais gyvūnais

    1a 1b1b ir 1a klasės mokiniai su mokytojomis Violeta Mickevičiene ir Egle Germanauskiene dalyvavo Kauno Zoologijos sodo išvažiuojamoje edukacijoje.
    Užsiėmimo metu pirmokai susipažino su žalčiu ir driežu. Mokėsi saugiai elgtis su gyvūnais. Edukacijoje vyko interaktyvus pažinimas, tyrinėjimas per pojūčius, nes kiekvienas vaikas galėjo liesti gyvūną. 
    Mokiniai suprato, kad šaltakraujai gyvūnai, gali būti mieli ir draugiški. Sužinojo kokio ilgio gali būti ropliai, koks jų amžius. 
    Žaidžiant žaidimą „Juodojo maišo paslaptis“ reikėjo atspėti gyvūną. Vėliau mokiniai išgirdo balinės vėžliukės „Akmenukės“ pasakojimą. Išvydus ropojančią vėžliukę Dryžutę visus užliejo teigiamos emocijos. 
    Mokiniai sužinojo, kad balinis vėžlys įtrauktas į Raudonąją knygą ir kaip svarbu išsaugoti nykstančią rūšį.
  • Tarpdalykinė integracija: pasaulio pažinimo ir vokiečių kalba

    integracija3c klasės mokiniai su vokiečių kalbos mokytoja Jurgita Valentukoniene pasijautė esantys tikri mokslininkai. Per integruotą pasaulio pažinimo ir vokiečių kalbos užsiėmimą mokiniai sužinojo, kas yra hipotezė, kaip ji formuluojama, kokiu būdu ją galima patvirtinti ar paneigti. 

    Nuo teorijos mokiniai iš karto perėjo prie praktikos. Iškilo probleminis klausimas: Ar lelijos žiedas, iškirptas iš popieriaus ir padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis kaip tikras, bet šiek tiek apvytęs gėlės žiedas pamerktas į vandenį? Jaunųjų tyrėjų nuomonė išsiskyrė. Vieni teigė, kad taip, o kiti, kad ne. 

    Nieko kito neliko kaip suformuluoti hipotezę, atlikti eksperimentą ir ją patvirtinti arba paneigti. Kadangi dauguma mokinių nors ir abejodami, bet teigė, kad popierinės gėlės žiedas vandenyje išsiskleis, buvo suformuluota hipotezė: Popierinės lelijos žiedas, padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis.

  • Antrokai tapo mažaisiais tyrėjais

    tyrinetojaiUgdymo dieną 2a ir 2c klasių mokiniai su mokytojomis Rasa Krivickiene ir Larisa Kolėdiene pradėjo mintimis apie rudenį, pasitelkę mąstymo įrankį PMI. Mokiniai reiškė nuostabias mintis, kad jiems patinka besisukantys spalvoti lapai, netgi lietus. Taip pat prisiminė medžius, žiūrėdami filmą apie medžius.
    Mokinių laukė pirmoji įdomi užduotis apie Lietuvos medžių vaisius: kaštonus, giles ir kankorėžius. Jie juos skaičiavo, lygino, aptarinėjo, braižė diagramas, sprendė uždavinius.
  • Ketvirtokų ekskursija į Vilnių

    vilnius4b ir 4c klasių mokiniai su mokytojomis Svetlana Maštaitiene ir Loreta Urbonavičiene vyko į Vilnių. Dalyvavo mokomojoje - pažintinėje ekskursijoje „Istorinė Lietuvos sostinė - Vilnius“. Aplankė Trijų kryžių kalną. Susipažino su Gedimino pilimi. 
    Lankėsi Technikos muziejuje, kuriame aplankė dvi interaktyvias ekspozicijas „Technikos mokslas“ ir „Technika vaikams“. Čia žaisdami spalvingais eksponatais susipažino su įvairiais fizikos reiškiniais: šviesa, energija, jėgos perdavimu, magnetiniais laukais, garsu, elektra. 
    Valdovų rūmuose dalyvavo edukacinėse programose. Planetariume pagilino žinias apie Žemę - Saulės planetą. Mokiniai dieną praleido turiningai paskendę ieškojimuose ir atradimuose ir kupini puikių įspūdžių vakarop grįžo namo.
  • Pažintis su geometrinėmis figūromis

    geometrija4a klasės mokiniai kartu su mokytoja Kristina Bareikiene aplankė 7-ąjį fortą.
    Susipažinę su šauniais tiksliųjų mokslų mokytojais sprendė uždavinius apie geometrines figūras ir simetriją. 
    Kiekvienas pasigamino po mozaiką iš mažų spalvotų rutuliukų (o kai kas net ir dvi!), kuria pradžiugino savo šeimos narius. 
  • Patirtinis ugdymas: pažintis su augalais ir jų savybėmis

    pradinis ugdymasMokykloje vykstant gamtamokslinio ir matematinio raštingumo ugdymo dienai 3a klasės mokinės su mokytoja Arijana Klimavičiene ir klasės mokinės Viktorijos mama, gamtos mokslų specialistė dr. Iveta Kabašinskienė, vedė edukacinį užsiėmimą „Ar augalai irgi mėgsta saldumynus?“, kurio metu mokiniai susipažino su svarbiausiomis augalų savybėmis ir mityba. 
    Mokiniai patys atliko mokslinį eksperimentą daigindami sėjamosios pipirnės sėklas vandenyje ir dirvožemyje. Visą savaitę stebėdami daigelių augimą, aptars rezultatus. Įgytas žinias galės pritaikyti pasaulio pažinimo pamokose. 
    Už suteiktą galimybę pabūti jaunaisiais mokslininkais 3a klasės mokiniai ir mokytoja dėkingi Viktorijos mamai.
  • Patirtinis gamtos pažinimas

    3b3b klasės mokiniai su mokytoja Lina Gustaitiene dalyvavo Kauno Tado Ivanausko Zoologijos muziejaus edukacinėje pamokoje „Fosilijos ir jų tyrinėjimai“.
    Mokiniai sužinojo kaip atsirado fosilijos ant uolų, akmenų, kas yra gintaro inkliuzai. Sužinojo, kad ne visi akmenukai yra fosilijos.
    Pasiskirstę grupėmis, ieškojo fosilijų, jas tyrinėjo pro padidinamą stiklą.
    Individualiai lankstinukuose žymėjo atrastas fosilijas. Po edukacinio užsiėmimo mokiniai apžiūrėjo Zoologijos muziejaus eksponatus.
  • Projektiniai pradinio ugdymo mokinių darbai Europos kalbų dienos proga

    europos diena1Rugsėjo 26 d. mokykloje vykstant Europos kalbų dienos renginiams pirmokai su mokytojomis Jurgita Bartainiene ir Ingrida Urbutiene susipažino su Europos šalių vėliavomis, pakartojo spalvas ir nupiešė pasirinktas vėliavas širdelėse bei iškirpo ir suklijavo į vieną didelę širdį.
    2c klasės mokiniai taip pat aptarė Europos šalių kalbas ir sudėliojo dėlionę iš pačių nupieštų Europos šalių vėliavų.
    3c klasės mokiniai susipažino su Europos šalių kalbomis ir pasirinko žodį DRAUGAS įvairiomis kalbomis, kurį užrašė ant iškirptų delnų ir sujungė į rankų pynę.
    4a klasės mokiniai su mokytoja Kristina Bareikiene pakartojo Europos šalių pavadinimus ir pasidomėję išvertė žodį AČIŪ į kitas kalbas, užrašė ant rudeninių lapų ir sukūrė Europos kalbų medį.
    Mokykla dėkoja kūrybingoms mokytojoms ir mokiniams už puikiai atliktus projektus, kurie skatina šalių kultūrinį bendradarbiavimą.
  • Laiko kapsulės kelionė mokykloje

    laiko 21c klasės mokiniai su mokytoja Giedre Rainiene „Laiko kapsulę“ perdavė 2a klasei. 
    1c klasės mokiniai padovanojo antrokams draugystės plakatą.
  • Mokyklos mokiniai dalyvavo Walmark masinio ėjimo varžybose

    walkWalmark „Ėjimo varžybos“ – tai pirmosios masinės ėjimo varžybos Lietuvoje! Šia iniciatyva siekiama skatinti fizinį aktyvumą visuomenėje, pabrėžti jo naudą. Ėjimas – pati natūraliausia ir viena naudingiausių fizinių veiklų. Tokiais žodžiais kviečia į varžybas organizatoriai.
    2a klasės mokiniai Aleksandras Atkočiūnas, Domantas Jegelevičius ir 2c klasės mokiniai Paulius Kašėta, Ignas Jutas ir jų šeimos nariai, paraginti savo mokytojų Rasos Krivickienės ir Larisos Kolėdienės, dalyvavo šiose varžybose, atstovavo mūsų mokyklą ir varžėsi patys su savimi. 
    „Džiaugiamės su Aleksandru įveikę 15000 žingsnių iššūkį. Zoologijos sodą aplankėm, su įvairiomis sporto rūšimis susipažinom, įkvėpėm rudeniškos gaivos“- savo pastebėjimais dalinosi Jolanta Atkočiūnienė. 
    Visiems mokiniams ir tėvams patiko eiti, pažinti save, jaustis stipresniais, pasigrožėti rudenėjančia gamta ir net aplankyti Kauno zoologijos sodą.
  • Projektas „Auginu gėlę 2018“

    auginu gele2a ir 2c klasių mokiniai su mokytojomis Rasa Krivickiene ir Larisa Kolėdiene nusprendė, kad reikia papuošti mokyklos gėlynėlį augalais. Apgalvojo, kokie augalai tinkamiausi mūsų gėlių darželiui. Pasirinko serenčius, kurie yra ne lepūs ir galės žydėti vasarą, nes vaikučiai iškeliauja atostogų.
    Norėdami susipažinti su augalėlių auginimo procesu, nutarė atsinešti sėklų. Sėklas ištyrė, jas apžiūrėdami, aptardami dydį, formą, spalvą. Kai kas net norėjo paragauti!
    Tada, susiskirstę grupelėmis, pasiruošė lovelius, pripylė žemių. Žemes imti rankomis taip pat buvo nemažas iššūkis, nes vieni drąsiai jas lietė, kiti neapsiėjo be pirštinių.
  • Gamtos mokslų svarba mokinių ugdyme

    gamta2a2b klasės mokiniai su mokytoja Aiste Kavaliauskaite lankėsi VDU NSO laboratorijoje. 
    Čia antrokai puikiai ir turiningai leido laiką: prisiminė ir pakartojo, ką žino apie augalų savybes, atliko bandymus su natūraliomis medžiagomis ir pasigamino kvapiųjų druskų.
  • Laiko kapsulės kelionė mokykloje

    kapsule2Visą savaitę „Laiko kapsulė“ buvo atkeliavusi į 1b klasę. Mokiniai su mokytoja Violeta Mickevičiene nutarė užrašyti vardus ant pelėdos, nes nori visiems palinkėti išminties ir žinių per šiuos mokslo metus! 
    Pirmokai sugalvojo sukurti plakatą „Į mokslus smagiai!“, kad visiems būtų smagu mokytis. Plakatą papuošė nuotaikingais ornamentais ir parengė 1c klasės mokiniams užduotį-labirintą „Rask kelią į mokyklą!“. 
    Šiandien Laiko kapsulę atlikus užduotį išradingieji 1b klasės mokiniai įteikė 1c klasės mokiniams. 
    Dėkojame pirmokams už kūrybiškumą ir laukiame tolesnių „Laiko kapsulės“ kelionės akimirkų!
  • Dailės ir gamtos santykis pamokose

    daile3c3c klasės mokiniai su mokytoja Vygaile Alijauskaite organizavo dailės pamoką, per kurią mokiniai sužinojo kas yra žemės menas ir galėjo jį kurti patys. 
    Pamokos pradžioje mokiniai peržiūrėjo žemės meno pavyzdžius, sužinojo, kad žemės menas kitaip dar yra vadinamas dialogu su gamta. 
    Kadangi lietuvių kalbos pamokose mokiniai mokosi apie dialogo sampratą, jie puikiai suprato natūralios gamtos ir kūrybos susiliejimo koncepciją. 
    Darbas vyko grupėmis, mokiniai naudojosi turimomis gamtos gėrybėmis ir mokyklos teritorijoje jas rinko patys. 
    Baigę darbus mokiniai pristatė savo kūrybos pavadinimus ir apibendrino grupėje organizuotą veiklą.
    Mokiniai sukūrė puikias žemės meno kompocijas, kurų pavadinimai „PD miškas“, „Stebuklingas Kauno miškas“, „Mes už Lietuvą“, „Gėlių sala“, „Veidrodis“.
  • Būsimi antrokai siunčia linkėjimus ir linki geros vasaros

    1b vasara1b klasės mokiniai su mokytoja Aiste Kavaliauskaite džiaugsmingai baigė mokslo metus ir yra pasiruošę laukti kitų, iššūkių kupinų mokslo metų.
    Būsimi antrokai visiems linki pačios puikiausios vasaros.
  • Pradinių klasių mokinių pirmūnų šventės akimirkos

    pirmunaiPradinių klasių pirmūnai dalyvavo spektaklyje „Kas tame lagamine“, kuris vyko Kauno vaikų ir jaunimo teatre „Vilkolakis“. 
    Po spektaklio 1-4 klasių pirmūnams buvo įteikiami mokyklos padėkos raštai. Mokykla sveikina pirmūnus ir linki toliau siekti aukštų mokslo rezultatų! 
    Sveikiname ir dėkojame visoms pradinių klasių mokytojoms, kurios per metus stengėsi, kad jų mokiniai įgytų kuo daugiau žinių, patirtų mokymosi džiaugsmą ir kūrybiškai save atskleistų! 

Erasmus+

Ugdymas karjerai

Informacinių technologijų centras

Visos teisės saugomos 2018  Kauno Juozo Urbšio katalikiška vidurinė mokykla