^Atgal į viršų

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
foto5

Kryptingas meninis ugdymas

Efektyvaus mąstymo centras

Sielovada

Pradinis ugdymas

Oxford university Press Resource Centre

Nuotolinė matematikos mokyklėlė

El. Dienynas

Partneriai

Laiko kapsulės kelionė mokykloje

laiko kapsuleeJei į ateitį žiūrime su viltimi, jei praeitį atsimename, tai kas lieka šiandien? Ko reikia dabartyje? Reikia drąsos. Tokius žodžius ištarė Popiežius Pranciškus. 
Todėl 2a klasės mokiniai su mokytoja Rasa Krivickiene parašę linkėjimus ir juos sudėję Laiko kapsulėje, drąsiai ir linksmai ją perdavė savo draugams, 2b klasės mokiniams. 
Mokiniai sako, kad tegul laiko kapsulėje lieka prisiminimai, o į ateitį eikime turėdami viltį puikiai mokytis ir būti draugiškiems.

Patirtinis ugdymas: pirmokų pažintis su šaltakraujais gyvūnais

1a 1b1b ir 1a klasės mokiniai su mokytojomis Violeta Mickevičiene ir Egle Germanauskiene dalyvavo Kauno Zoologijos sodo išvažiuojamoje edukacijoje.
Užsiėmimo metu pirmokai susipažino su žalčiu ir driežu. Mokėsi saugiai elgtis su gyvūnais. Edukacijoje vyko interaktyvus pažinimas, tyrinėjimas per pojūčius, nes kiekvienas vaikas galėjo liesti gyvūną. 
Mokiniai suprato, kad šaltakraujai gyvūnai, gali būti mieli ir draugiški. Sužinojo kokio ilgio gali būti ropliai, koks jų amžius. 
Žaidžiant žaidimą „Juodojo maišo paslaptis“ reikėjo atspėti gyvūną. Vėliau mokiniai išgirdo balinės vėžliukės „Akmenukės“ pasakojimą. Išvydus ropojančią vėžliukę Dryžutę visus užliejo teigiamos emocijos. 
Mokiniai sužinojo, kad balinis vėžlys įtrauktas į Raudonąją knygą ir kaip svarbu išsaugoti nykstančią rūšį.

Tarpdalykinė integracija: pasaulio pažinimo ir vokiečių kalba

integracija3c klasės mokiniai su vokiečių kalbos mokytoja Jurgita Valentukoniene pasijautė esantys tikri mokslininkai. Per integruotą pasaulio pažinimo ir vokiečių kalbos užsiėmimą mokiniai sužinojo, kas yra hipotezė, kaip ji formuluojama, kokiu būdu ją galima patvirtinti ar paneigti. 

Nuo teorijos mokiniai iš karto perėjo prie praktikos. Iškilo probleminis klausimas: Ar lelijos žiedas, iškirptas iš popieriaus ir padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis kaip tikras, bet šiek tiek apvytęs gėlės žiedas pamerktas į vandenį? Jaunųjų tyrėjų nuomonė išsiskyrė. Vieni teigė, kad taip, o kiti, kad ne. 

Nieko kito neliko kaip suformuluoti hipotezę, atlikti eksperimentą ir ją patvirtinti arba paneigti. Kadangi dauguma mokinių nors ir abejodami, bet teigė, kad popierinės gėlės žiedas vandenyje išsiskleis, buvo suformuluota hipotezė: Popierinės lelijos žiedas, padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis.

Skaityti daugiau: Tarpdalykinė integracija: pasaulio pažinimo ir vokiečių kalba

Antrokai tapo mažaisiais tyrėjais

tyrinetojaiUgdymo dieną 2a ir 2c klasių mokiniai su mokytojomis Rasa Krivickiene ir Larisa Kolėdiene pradėjo mintimis apie rudenį, pasitelkę mąstymo įrankį PMI. Mokiniai reiškė nuostabias mintis, kad jiems patinka besisukantys spalvoti lapai, netgi lietus. Taip pat prisiminė medžius, žiūrėdami filmą apie medžius.
Mokinių laukė pirmoji įdomi užduotis apie Lietuvos medžių vaisius: kaštonus, giles ir kankorėžius. Jie juos skaičiavo, lygino, aptarinėjo, braižė diagramas, sprendė uždavinius.

Skaityti daugiau: Antrokai tapo mažaisiais tyrėjais

Ketvirtokų ekskursija į Vilnių

vilnius4b ir 4c klasių mokiniai su mokytojomis Svetlana Maštaitiene ir Loreta Urbonavičiene vyko į Vilnių. Dalyvavo mokomojoje - pažintinėje ekskursijoje „Istorinė Lietuvos sostinė - Vilnius“. Aplankė Trijų kryžių kalną. Susipažino su Gedimino pilimi. 
Lankėsi Technikos muziejuje, kuriame aplankė dvi interaktyvias ekspozicijas „Technikos mokslas“ ir „Technika vaikams“. Čia žaisdami spalvingais eksponatais susipažino su įvairiais fizikos reiškiniais: šviesa, energija, jėgos perdavimu, magnetiniais laukais, garsu, elektra. 
Valdovų rūmuose dalyvavo edukacinėse programose. Planetariume pagilino žinias apie Žemę - Saulės planetą. Mokiniai dieną praleido turiningai paskendę ieškojimuose ir atradimuose ir kupini puikių įspūdžių vakarop grįžo namo.

Pažintis su geometrinėmis figūromis

geometrija4a klasės mokiniai kartu su mokytoja Kristina Bareikiene aplankė 7-ąjį fortą.
Susipažinę su šauniais tiksliųjų mokslų mokytojais sprendė uždavinius apie geometrines figūras ir simetriją. 
Kiekvienas pasigamino po mozaiką iš mažų spalvotų rutuliukų (o kai kas net ir dvi!), kuria pradžiugino savo šeimos narius. 

Patirtinis ugdymas: pažintis su augalais ir jų savybėmis

pradinis ugdymasMokykloje vykstant gamtamokslinio ir matematinio raštingumo ugdymo dienai 3a klasės mokinės su mokytoja Arijana Klimavičiene ir klasės mokinės Viktorijos mama, gamtos mokslų specialistė dr. Iveta Kabašinskienė, vedė edukacinį užsiėmimą „Ar augalai irgi mėgsta saldumynus?“, kurio metu mokiniai susipažino su svarbiausiomis augalų savybėmis ir mityba. 
Mokiniai patys atliko mokslinį eksperimentą daigindami sėjamosios pipirnės sėklas vandenyje ir dirvožemyje. Visą savaitę stebėdami daigelių augimą, aptars rezultatus. Įgytas žinias galės pritaikyti pasaulio pažinimo pamokose. 
Už suteiktą galimybę pabūti jaunaisiais mokslininkais 3a klasės mokiniai ir mokytoja dėkingi Viktorijos mamai.

Patirtinis gamtos pažinimas

3b3b klasės mokiniai su mokytoja Lina Gustaitiene dalyvavo Kauno Tado Ivanausko Zoologijos muziejaus edukacinėje pamokoje „Fosilijos ir jų tyrinėjimai“.
Mokiniai sužinojo kaip atsirado fosilijos ant uolų, akmenų, kas yra gintaro inkliuzai. Sužinojo, kad ne visi akmenukai yra fosilijos.
Pasiskirstę grupėmis, ieškojo fosilijų, jas tyrinėjo pro padidinamą stiklą.
Individualiai lankstinukuose žymėjo atrastas fosilijas. Po edukacinio užsiėmimo mokiniai apžiūrėjo Zoologijos muziejaus eksponatus.

Gamtos ir tiksliųjų mokslų raštingumo svarba mokiniams

tyreju1Mokykloje vyksta ugdymo diena skirta gamtos ir tiksliųjų mokslo raštingimo ugdymui. 
Mokiniai su mokytojais dalyvauja „Tyrėjų nakties“ renginiuose, kuri mokslo entuziastus pakvietė leistis į atradimų virtinę ir dar geriau pažinti mokslą bei mokslininkus. 
Renginiai leido mokiniams kitaip pažvelgti į mus supančią aplinką, interaktyviai pažinti augalų, mikroorganizmų, kvapų, technologijų pasaulį, pamatyti ir patirti nematomus dalykus, kurie kasdien šalia.

Saugaus eismo pamokos mokiniams

saugus eismasKauno Dainavos policijos komisariato bendruomenės pareigūnai Asta Melajevienė ir Evaldas Pliokštys mokyklos pirmokams ir antrokams organizavo „Saugaus eismo“ pamokas.
Pareigūnai mokiniams priminė pagrindines pėsčiųjų pareigas, kaip reikia teisingai ir saugiai pereiti gatvę, atšvaitų segėjimo tamsiuoju paros metu svarbą, keleivio elgesį važiuojančioje transporto priemonėje bei saugų išlipimą iš jos ir saugų perėjimą į kitą gatvės pusę.
Mokykla dėkoja Kauno Dainavos policijos komisariatui už bendradarbiavimą ugdant mokinius!

Erasmus+

Ugdymas karjerai

Informacinių technologijų centras

Visos teisės saugomos 2018  Kauno Juozo Urbšio katalikiška vidurinė mokykla