Komiksų kūrimas istorijos pamokose

Komiksas – tai pasakojimas žaismingais paveikslėliais, kartais su žodžiais ir paaiškinimais. Jais pabrėžiami personažų būdo bruožai, glausčiau perteikiamas pasakojimas.
5a klasės mokiniai su istorijos mokytoju Mindaugu Norkevičiumi apibendrindami medžiagą, kurią išmoko: nuo pirmųjų žmonių atsikėlimo į Lietuvos teritoriją iki Abiejų Tautų Respublikos žlugimo, rengė kūrybinius darbus-iliustruotus komiksus, kurių tema – kaip keitėsi Lietuvos valstybė?
Anot mokytojo, tokios užduotys, kaip iliustruotų komiksų rengimas, mokiniams padeda įsiminti istorinius įvykius, ugdo kūrybiškumą.
Atliekant užduotį mokiniai rėmėsi komikso kūrimo eiga: 1️⃣ istorinių temų aptarimas su mokytoju; 2️⃣ paveikslėlių atspindinčių istorinio įvykio eigą piešimas; 3️⃣ linksmų replikų-posakių sukūrimas; 4️⃣ svarbiausių detalių paryškinimas; 5️⃣ savo darbo pristatymas klasei.
 Metodas taikomas siekiant apibendrinti išmoktus istorinio laikotarpio įvykius, asmenybes ir jų veiklą. Taip ugdomos mokinių ne tik dalykinės žinios, bet ir socialinės-pilietinės, asmeninės ir kūrybiškumo kompetencijos.