Minčių žemėlapių kūrimas geografijos pamokose

zemelapiaiMokyklos 8a, 8b ir 8c klasių mokiniai su geografijos mokytoju Mindaugu Norkevičiumi atliko kūrybinį-projektinį darbą, kurio tikslas apibendrinti per visą kursą išmoktą medžiagą apie Europos ir Azijos regionus. 
Mindaugo Norkevičiaus teigimu, „minčių (mąstymo) žemėlapių kūrimas – viena efektyviausių mokymosi veiklų, kurią galima atlikti prieš pamoką (pradedant aiškintis naujus konceptus), arba pamokai besibaigiant ir atliekant refleksiją (įsivertinimą). Todėl galima išskirti, kad minčių žemėlapiai yra atliekami siekiant sukurti idėjų visumą, taip pat apibendrinti iškilusias mintis ir jas pristatyti.“
Kitas svarbus elementas tai sąvokų ir atskirų terminų aiškinimuisi skirtas metodas, kuomet pamokos pradžioje yra išsiaiškinamos mokinių pozicijos vienokiu ar kitokiu klausimu, po to yra atliekamos užduotys ir pasitikrinama ar pirminis sąvokos suvokimas buvo teisingas ar mintys apie jį pasipildė iš pamokos eigos. 
Kitas svarbus veiksnys, kad tokių žemėlapių kūrimas yra tam tikros saviraiškos iliustravimo arba vizualizavimo vieta, kuomet mokiniai gali pademonstruoti savo kūrybinius sugebėjimus ir juos pristatyti viešai.