Patirtinis ugdymas: geografinio orientavimosi svarba aplinkoje

geografija66a ir 6c klasių mokiniai su geografijos mokytoju Mindaugu Norkevičiumi pasaulio krypčių ir orienavimosi aplinkoje mokosi patirtinio ugdymo būdu. 

Mokiniai išmoko naudotis vienu iš svarbiausių orientavimosi aplinkoje prietaisu - kompasu. Išsiaiškino kaip galima nustatyti pagrindines ir tarpines pasaulio kryptis. Išmoko orientuotis pagal aplinkos požymius naudojantis kompasu ir globaline padėties nustatymo sistema (GPS). Žinias pademonstravo atlikdami orientacines užduotis. 

Orientavinės užduotys, kurias atliko šeštokų komandos buvo visoje mokyklos teritorijoje. Naudodamiesi kompasu mokiniai keliavo nurodytomis kryptimis kur jų laukė užkoduotos (QR kodu) užduotys. Naudodamiesi mobiliosiomis programomis mokiniai atkodavo užduotis ir atsakinėjo į pateiktus klausimus.