Tarpdalykinis rusų, anglų, vokiečių, lietuvių kalbų, matematikos ir informacinių technologijų tiriamasis socialinis projektas „Draugystė“

Nuo kovo mėnesio mokykloje vyko Ilgalaikis tarpdalykinis rusų, anglų, vokiečių, lietuvių kalbų, matematikos ir informacinių technologijų tiriamasis socialinis projektas „Draugystė“. Projekte dalyvauja 7b, 8a ir 8d klasės mokinai. Projekto uždaviniai: vystyti kūrybinį ir analitinį mąstymą; atrasti draugiškų santykių esmę. Kiekvienoje klasėje buvo sudaryta po keturias mokinių grupes, kurios atliko įvairias užduotis:

  1. grupė – „ Istorikai“: istorijos faktų „ Draugystė istorijos veidrodyje“ paieška.
  2. grupė – „Sociologai“: anketos „ Draugystė svarbiausia“ tarp 6-8 klasių mokinių sudarymas ir pildymas. Anketos rezultatų apibendrinimas ir išvadų parengimas diagramų pagalba.
  3. grupė – „Romantikai“: charakteringų draugystės bruožų išskyrimas remiantis literatūros kūriniais.
  4. grupė – „Žurnalistai“: žinomų žmonių pasisakymų apie draugystę ir patarlių rinkimas anglų, rusų, vokiečių kalbomis.

Projektą koordinavo rusų kalbos mokytoja Ala Kakoškina. Projektą vykdė anglų kalbos mokytojos Renata Urbonavičienė ir Jūratė Ligeikienė, vokiečių kalbos mokytoja Jurgita Valentukonienė, lietuvių kalbos mokytojos Zita Urbonavičienė ir Irma Telšinskaitė, matematikos mokytojos Birutė Kavaliauskienė ir Vida Ramoškienė, istorijos mokytoja Vinanta Gulbinienė, informacinių technologijų mokytojos Loreta Stankevičienė ir Evelina Bujanauskienė. Darbas pagal projektą tęsis iki kitų mokslo metų lapkričio mėnesio ir bus pristatytas penktų klasių mokiniams.