Žemės diena

 

Minint Pasaulinės Žemės dienos renginius mokykloje buvo iškelta Pasaulinė Žemės dienos vėliava.
 
Šeštokai dalyvavo integruotame biologijos, geografijos, muzikos ir chemijos renginyje – protmūšyje „Mano Žemė“. Renginio metu mokiniai aptarė Pasaulinės Žemės dienos tikslus, lūkesčius, žiūrėjo aplinkosauginius filmus, protmūšyje atsakinėjo į klausimus apie aplinką, klimato atšilimą ir globalias problemas, neatsakingą vartojimą, rūšiavimą, augalus ir gyvūnus.
 
Kitų klasių mokiniai dalyvavo Kauno miesto moksleivių aplinkotyros centro organizuotoje nuotolinėje viktorinoje Sveikinu Žemę.
 
Žemės dienos renginį mokykloje organizavo biologijos mokytija Skaistė Jakienė, geografijos mokytoja Inga Kelpšė, muzikos mokytojas Algimantas Balčius, chemijos mokytojas Giedrius Petravičius.
 

1a klasės mokiniai piešė draugystės piešinius Žemei. Pasižadėjo neteršti Žemės, kad ji būtų švari ir saugi. Taip pat sėjo žolę, nes nori susipažinti ir ištirti, kaip ji išauga.

3b klasės mokiniai paminėjo Pasaulinę Žemės dieną. Sužinojo, kodėl minima ši diena. Susipažino su įvairiais Žemės vaizdais, sprendė aktualias jos išsaugojimo problemas. Lietuvių kalbos pamokos metu rašė palinkėjimus Žemei.

Veiklas organizavo mokytojos Zita Miškinytė ir Rasa Bražinskė.


4c klasės mokiniai su mokytoja Rūta Račkauskaite aptarė įvairias Žemės tausojimo temas. Mokiniai kūrė piešinius, kuriais demonstravo kaip turime elgtis su Žeme ir kaip nedera elgtis.
Mokiniai, ne tik aptarė veiksnius, kurie daro įtaką ir Žemei ir visai gamtai, bet ir sudarė sprendimus, kaip tai pakeisti, kad Žemė būtų išsaugota.
 

6a ir 6c klasių mokiniai su geografijos mokytoju Mindaugu Norkevičiumi analizavo geografinį tinklą sudarančius elementus. Užduotį atliko ją siejant su Žemės diena.
Mokiniai išmoko nustatyti geografines platumas ir ilgumas, suprato kodėl žemėlapiuose ir gaubliuose naudojamas geografinis tinklas brėžiant dienovidinius ir lygiagretes.
Mokiniai bandė nustatyti pasaulio vietovių geografines koordinates. Taip pat analizavo kodėl jos yra svarbios plaukiant laivams ir skrendant lėktuvams.
Išanalizavus visus su tema susijusius elementus mokiniai konstravo geografiniu tinklu paremtą gaublio maketą.
Užduotis reikalavo atidumo ir kruoštumo, nes mokiniai turėjo nustatyti visus pasaulio žemynus ir vandenynus, konstruoti modelį atsižvelgiant į Žemės ašigalius ir pusiaują.