^Atgal į viršų

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
foto5

Kryptingas meninis ugdymas

Efektyvaus mąstymo centras

Sielovada

Pradinis ugdymas

Oxford university Press Resource Centre

Nuotolinė matematikos mokyklėlė

El. Dienynas

Partneriai

Tarpdalykinė integracija: pasaulio pažinimo ir vokiečių kalba

integracija3c klasės mokiniai su vokiečių kalbos mokytoja Jurgita Valentukoniene pasijautė esantys tikri mokslininkai. Per integruotą pasaulio pažinimo ir vokiečių kalbos užsiėmimą mokiniai sužinojo, kas yra hipotezė, kaip ji formuluojama, kokiu būdu ją galima patvirtinti ar paneigti. 

Nuo teorijos mokiniai iš karto perėjo prie praktikos. Iškilo probleminis klausimas: Ar lelijos žiedas, iškirptas iš popieriaus ir padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis kaip tikras, bet šiek tiek apvytęs gėlės žiedas pamerktas į vandenį? Jaunųjų tyrėjų nuomonė išsiskyrė. Vieni teigė, kad taip, o kiti, kad ne. 

Nieko kito neliko kaip suformuluoti hipotezę, atlikti eksperimentą ir ją patvirtinti arba paneigti. Kadangi dauguma mokinių nors ir abejodami, bet teigė, kad popierinės gėlės žiedas vandenyje išsiskleis, buvo suformuluota hipotezė: Popierinės lelijos žiedas, padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis.

Atlikę eksperimentą jaunieji tyrėjai drąsiai patvirtino iškeltą hipotezę ir sužinojo principą, kaip vanduo patenka į augalo lapus ir žiedą. Tačiau tai dar ne viskas. 

Pabrėžiant tarpdalykinės integracijos svarbą mokiniai ne tik atliko gamtamokslinį tyrimą, tačiau išmoko vokiškai pasisveikinti ir atsisveikinti, dėliojo domino su vokiškais žodžiais iš eksperimento aprašo, papildė nebaigtus sakinius žodžiais, išversdami juos iš vokiečių kalbos, ir galiausiai užsiėmimą baigė vokiška pasisveikinimo ir atsisveikinimo dainele.

Erasmus+

Ugdymas karjerai

Informacinių technologijų centras

Visos teisės saugomos 2024  Kauno Juozo Urbšio katalikiška vidurinė mokykla