3c klasės mokiniai su vokiečių kalbos mokytoja Jurgita Valentukoniene pasijautė esantys tikri mokslininkai. Per integruotą pasaulio pažinimo ir vokiečių kalbos užsiėmimą mokiniai sužinojo, kas yra hipotezė, kaip ji formuluojama, kokiu būdu ją galima patvirtinti ar paneigti.
Nuo teorijos mokiniai iš karto perėjo prie praktikos. Iškilo probleminis klausimas: Ar lelijos žiedas, iškirptas iš popieriaus ir padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis kaip tikras, bet šiek tiek apvytęs gėlės žiedas pamerktas į vandenį? Jaunųjų tyrėjų nuomonė išsiskyrė. Vieni teigė, kad taip, o kiti, kad ne.
Nieko kito neliko kaip suformuluoti hipotezę, atlikti eksperimentą ir ją patvirtinti arba paneigti. Kadangi dauguma mokinių nors ir abejodami, bet teigė, kad popierinės gėlės žiedas vandenyje išsiskleis, buvo suformuluota hipotezė: Popierinės lelijos žiedas, padėtas ant vandens paviršiaus, išsiskleis.