^Atgal į viršų
Katalikiška bendrojo ugdymo mokykla su išplėtotomis ugdymo alternatyvomis, kurių pagrindą sudaro savitos pedagoginės sistemos elementų – katalikiškumo, kūrybinio mąstymo lavinimo, ugdymo menu, darnaus vystymosi dermė. Savo veikla, būdama atvira krikščioniško ugdymo bendruomene, harmonizuoja chaotišką permainų aplinką ir vertybinių nuostatų sumaištį. Besimokanti organizacija, pasižyminti aukšta inteligencija, aukštos pedagoginės kompetencijos dėka vystanti prasmingą mokymą (si), užtikrinantį fiziškai ir dvasiškai harmoningos bei pilietiškai atsakingos asmenybės ugdymą.
Vykdant priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas užtikrinti formaliojo neformaliojo ir informaliojo ugdymo dermę, besiremiančia socioedukacine mokymosi aplinka, besimokančios organizacijos kultūra, diegiamomis mokymosi visą gyvenimą, tvariosios lyderystės nuostatomis. Atsižvelgiant į bendruomenės poreikius bei palaikant visų bendruomenės narių atsakomybę už ugdymo rezultatus, skatinti naujų idėjų vystymą, saviugdą. Vertinti savo veiklos rezultatus prasmingos tarnystės bei šiuolaikiškumo dvasioje.
Ugdymo aplinkos veiksmingumas vertinamas bendruomenės brandumu. Ją kuria kiekvienas bendruomenės narys išsižadėdamas egocentrizmo. Reikšmingais ugdymo instrumentais tampa lateralinis mąstymas ir ugdymas menu, kaip žmogaus kūrybos, tame tarpe ir pedagoginės, tobulėjimo raiška.
Laikomasi šių vertybinių nuostatų: