^Atgal į viršų

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
foto5

Kryptingas meninis ugdymas

Efektyvaus mąstymo centras

Sielovada

Pradinis ugdymas

Oxford university Press Resource Centre

Nuotolinė matematikos mokyklėlė

El. Dienynas

Partneriai

Mokyklos vizija, misija, tikslai ir uždaviniai

MOKYKLOS VIZIJA

Katalikiška bendrojo ugdymo mokykla su išplėtotomis ugdymo alternatyvomis, kurių pagrindą sudaro  savitos pedagoginės sistemos elementų – katalikiškumo, kūrybinio mąstymo lavinimo, ugdymo menu, darnaus vystymosi dermė. Savo veikla, būdama atvira krikščioniško ugdymo bendruomene, harmonizuoja chaotišką permainų aplinką ir vertybinių nuostatų sumaištį. Besimokanti organizacija, pasižyminti aukšta inteligencija, aukštos pedagoginės kompetencijos dėka vystanti prasmingą mokymą (si), užtikrinantį fiziškai ir dvasiškai  harmoningos bei pilietiškai atsakingos asmenybės ugdymą.

 MOKYKLOS MISIJA

Vykdant priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio  ir vidurinio ugdymo programas užtikrinti formaliojo neformaliojo ir informaliojo ugdymo dermę, besiremiančia socioedukacine mokymosi aplinka, besimokančios organizacijos kultūra, diegiamomis mokymosi visą gyvenimą, tvariosios lyderystės nuostatomis. Atsižvelgiant į bendruomenės poreikius bei palaikant visų bendruomenės narių atsakomybę už ugdymo rezultatus, skatinti naujų idėjų vystymą, saviugdą. Vertinti savo veiklos rezultatus prasmingos tarnystės bei šiuolaikiškumo dvasioje.

VERTYBĖS IR FILOSOFIJA

       Ugdymo aplinkos veiksmingumas vertinamas bendruomenės brandumu. Ją kuria kiekvienas bendruomenės narys išsižadėdamas egocentrizmo. Reikšmingais ugdymo instrumentais tampa lateralinis mąstymas ir ugdymas menu, kaip žmogaus kūrybos, tame tarpe ir pedagoginės, tobulėjimo raiška.

Laikomasi šių vertybinių nuostatų:

  1. Visumiškumas, kuris reiškiasi siekiant harmonijos tarp intelektinių, fizinių, dvasinių galių ugdymo, duodančio tvirtą pagrindą socialiniam, emociniam, moraliniam ugdymui. Įgauna prasmę pašaukimo vystymas, įjungiant saviugdą į asmenybės pažangos kelią.
  2. Remiantis visuminiu pasaulio suvokimu mokykloje reikšminamas ugdymo proceso integralumas, besireiškiąs mokyklos savitumą charakterizuojančių akcentų sampyna. 
  3. Aktyvus mokinių dalyvavimas. Ugdymo procese dalyvaujantys asmenys ugdymo rezultatų   pasiekia, savo aktyvumo dėka.
  4. Socialinių santykių darna. Mokykloje mokosi įvairių socialinių sluoksnių, skirtingų gabumų mokiniai. Į klases integruojami specialiųjų poreikių turintys mokiniai. Nepaisant skirtumų mokiniai išmoksta darniai gyventi ir dirbti kartu, surasti juos vienijinčius dalykus, mokosi pakantumo, empatijos, tolerancijos.
  5. Bendruomenė - kaip stiprus ugdymo veiksnys, kurio reikšmė nuvertinta šiandieninėje vartotojiškoje visuomenėje. Mokyklą kuria mokytojai kartu su tėvais ir mokiniais, tarpusavio santykius grįsdami pasitikėjimu ir abipusia pagarba, dalindamiesi atsakomybe.
  6. Mokytojo asmenybė, turinti tiesioginę įtaką mokinio ugdymui. Ne tik profesinė kompetencija, bet ir mokytojo moralinės savybės, santykis su mokiniais bei mokomuoju dalyku, atvirumas naujiems dalykams lemia ugdymo kokybę.

 

Erasmus+

Ugdymas karjerai

Informacinių technologijų centras

Visos teisės saugomos 2024  Kauno Juozo Urbšio katalikiška vidurinė mokykla